sâmbătă, 27 februarie 2010

:-??



Hmm...nu mi s-a mai intamplat niciodata sa fiu atat de nepasatoare cand se intampla atatea in jurul meu...ma uit imprejur si parca ma uit la un film prost si totusi,la el macar m-as amuza sau oricum,ceva de genul.
Tre sa gasesc ceva care sa imi capteze atentia...si din pacate fizica nu pare a fi solutia!:)) vine bacu'...nu-i panica...nici de el nu prea imi pasa :D
Nu mai stiu unde am auzit odata vorba asta.."intr-o lume in care toata lumea se gandeste la sine..e prea mult sa spui "gandeste'-te la mn" "...asa ca,fara sa vreau,am incetat si eu sa ma mai gandesc la cei din jur si sa incerc sa imi vad propriile interese,pe care inca nu le-am definit,dar o sa vina si timpul lor...
Trecem dintr-o zi in alta cum trece rata prin apa...nu se leaga nimic de noi si nu ne legam de nimic.Dam cu piciorul lucrurilor cu adevarat importante si ne mai miram de ce ramanem singuri.

Destinul ti-l mai faci si cu mana ta!



"Genunchii mei stiu ce este caderea..
Si fruntea mea stie..cat mai pot sa urc.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu