miercuri, 18 noiembrie 2009

Dorian Gray...

"Gasesc un fel de placere ciudata in a-i spune lucruri despre care stiu bine ca o sa-mi para rau ca le-am spus.in mod obisnuit se poarta cu mine incantator, stam impreuna si discutam despre mii si mii de fleacuri.Din cand in cand, totusi,e cumplit de necugetat si parca simte o adevarata desfatare daca ma poate face sa sufar.in asemenea clipe am impresia ca mi-am daruit intregul suflet cuiva care se poarta cu el ca si cand ar fi o floare de pus la butoniera, o decoratie menita sa-i maguleasca vanitatea, sau o podoaba pentru o zi de vara."


"Totdeauna!Iata un cuvant inspaimantator.De cate ori il aud, ma cutremur. Le place atat de mult femeilor. Distrug orice poveste romantioasa straduindu-se sa o prelungeasca la infinit. Dealtminteri e si un cuvant lipsit de inteles. Singura deosebire dintre un capriciu si o pasiune de o viata intreaga e ca un capriciu dureaza ceva mai mult"


"Scenele nu-mi plac decat la teatru"


"Sunt multe lucruri pe care le-am arunca daca nu ne-ar fi teama ca s-ar putea sa vina altii sa le culeaga"



"Pricina pentru care ne place sa ii socotim atat de buni pe ceilalti e ca ne e foarte frica de raul pe care ni l-ar putea face noua. La temelia oricarui optimism se afla intotdeauna spaima pura."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu