joi, 19 noiembrie 2009

This is life...

Exista momente in viatza in care simti k lumea e a ta...ai tot ce iti doresti si multe persoane apropiate langa tine. Simti ca lumea e invidioasa pentru k esti fericit, se vede pe fatza ta k radiezi. Te intrebi atunci ce iti mai lipseste acum, cand chiar te simti implinit. Mi-a trebuit mult timp sa aflu raspunsul...tot ce iti mai trebuie este...ca acea "chestie" sa reziste in timp. Dar...nu este mereu asa si iti dai seama ingrozit ca...fericirea de ieri nu mai este si azi, persoanele de ieri nu mai sunt si azi langa tine, acum au noi orizonturi, toate motivele pentru care ieri lumea te invidia, acum au disparut. Nimic nu dureaza in timp, cuvantul "totdeauna" nici macar nu ar trebui sa existe in dictionar.
In general, pot gasi o solutie in problemele altora, de multe ori dau sfaturi chiar bune si de multi ori ash fi putut spune "ti-am zis eu >:)"...dar...nu gasesc niciodata o solutie pentru problemele mele, pentru sentimentele si pentru gandurile mele..si asta e chiar naspa.:)



Nothing lasts 4ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu